ZEWNĘTRZNA SŁUŻBA BHP
Każdy pracodawca jest zobowiązany przez prawo do zorganizowania służby BHP w swojej firmie (Rozporządzenie w sprawie służby BHP z 1997, Dz. U. nr 109, poz.704).
Na mocy wyżej wspomnianych przepisów oferujemy Państwu usługę polegającą na wykonywaniu zadań służby bhp w zakładach pracy naszych Zleceniodawców w ramach zewnętrznej służby bezpieczeństwa i higieny pracy, z uwzględnieniem zagadnień z zakresu ochrony przeciwpożarowej.
Nasza kadra realizująca usługę posiada pełne uprawnienia specjalisty bezpieczeństwa i higieny pracy oraz inspektora ochrony przeciwpożarowej a także bogate doświadczenie bezpośrednie w tym temacie.
Usługa polega na:
- stałym nadzorze nad warunkami pracy i bhp w firmach naszych Klientów,
- informowaniu Klienta o dostrzeżonych niezgodnościach, łącznie z propozycjami ich usunięcia/naprawy,
- udziale w sporządzaniu oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy,
- prowadzeniu szkoleń z zakresu BHP i PPOŻ,
- obsłudze wypadków przy pracy i wypadków w drodze do/z pracy,
- prowadzeniu niezbędnej dokumentacji,
- opracowywaniu wymaganych prawem instrukcji,
- sporządzaniu obowiązkowych analiz stanu bhp,
- doborze środków ochrony indywidualnej i odzieży roboczej,
- doradztwie oraz pomocy w zakresie dostosowania maszyn do minimalnych wymagań,
- pomocy w organizacji pomiarów środowiska pracy (hałas, pyły, chemia, promieniowanie, mikroklimat),
- popularyzowaniu wśród pracowników i przełożonych problematyki BHP,
- sporządzeniu planu BIOZ,
- reprezentowaniu klienta w przypadku inspekcji kontrolujących warunki pracy np. PIP, PIS,
- innych usługach potrzebnych w zakładach naszych Klientów.
Częstotliwość wizyt naszych specjalistów dostosowana jest do wymagań Klienta. W ramy usługi wchodzi także telefoniczne doradztwo w kwestiach bhp i ppoż. w razie pojawiania się bieżących potrzeb naszych Klientów.